Skip to Content

Conarthaí Ginearálta

Conarthaí Ginearálta agus Eolas do Chustaiméirí


I. Conarthaí Ginearálta


§ 1 Téarmaí Bunúsacha


(1) Déantar na téarmaí gnó atá leanas a chur i bhfeidhm ar conarthaí a dhéantar le linn do ghnó mar sholáthraí (Boni-Shop GmbH) trí láithreán gréasáin www.boni-shop.ie. Murar comhoiriúnach, déantar freagracht a thabhairt do na téarmaí atá tú ag baint úsáide as.


(2) Is é atá mar 'Tomhaltóir' faoi na rialacha atá leanas ná aon dhuine nádúrtha a dhéanann conradh le haghaidh críocha nach mbaineann go príomha le hábhar a ngnó nó a ghairm bheatha féin. Is é atá mar 'Fiontraí' aon duine nádúrtha nó dlíthiúil nó comhlacht dlí a dhéanann conradh ar mhaithe lena ngníomhaíochtaí gairmiúla nó tráchtála.


§ 2 Críochnaíonn Conradh


(1) Is é atá i gceist leis an gconradh ná díol na n-earraí .


Díolann muid na hearraí go páirteach nó go hiomlán mar chomhairleoir in ainm féin ar son tríú páirtí mar úinéir na n-earraí. Is é atá mar pháirtí conarthaí lenár gceart agus dualgais é sinn féin.


(2) Trí na hearraí atá le ceannaíodh a chur ar ár láithreán gréasáin, cuirimid tairiscint bhinn ar fáil duit chun conradh a dhéanamh trí chóras cartán ar líne de réir na gcoinníollacha atá luaite sa chur síos ar an alt. 


(3) Críochnaíonn an conradh trí chóras cartán ar líne mar seo a leanas:

Cuireann tú na hearraí atá beartaithe le ceannach sa "Cartán". Trí na comhoiriúnachtaí atá sa bhosca nascleanachta, is féidir leat an "Cartán" a athrú agus na hathruithe a dhéanamh am ar bith.

Tar éis cliceáil ar an gcnaipe "Cás" nó "Lean ar aghaidh le hOrdú"  (nó ainm comhoiriúnach) agus iontráil na sonraí pearsanta, chomh maith le na coinníollacha íocaíochta agus seolta, taispeánfar na sonraí ordaithe mar achoimre ordaithe duit ag an deireadh.


Mura bhfuil tú ag úsáid córais íocaíochta láithreach (mar shampla PayPal (Express/Plus/Checkout), Amazon Pay, Sofort, giropay), cuirfear tú ar an leathanach achoimre ordaithe i ár siopa ar líne nó treorófar tú chuig suíomh gréasáin an soláthraí córais íocaíochta láithreach.

Má tá tú treoraithe chuig an gcóras íocaíochta láithreach, déanfaidh tú an rogha cuí nó iontrálfaidh tú do shonraí ansin. Ag deireadh, taispeánfar na sonraí ordaithe mar achoimre ordaithe duit ar láithreán gréasáin an soláthraí córais íocaíochta láithreach nó tar éis duit a bheith ar ais inár siopa ar líne.


Roimh gcur isteach ar an ordú, tá deis agat na sonraí san achoimre ordaithe a athbhreithniú, a athrú (trí feidhm "ar ais" an brabhsálaí gréasáin freisin) nó an t-ordú a chealú.

Trí chur isteach ar an ordú trí na comhoiriúnachtaí cuí ("ordú íoctha", "ceannaigh" / "ceannaigh anois", "ordú íoctha", "íoc" / "íoc anois" nó ainm comhoiriúnach eile) déanann tú comhoiriúnacht dlí leis an tairiscint, rud a chríochnaíonn an conradh.

 

(4) Tá do chuid fiosruithe maidir le cruthú tairiscint neamhchúiseach duit. Déanfaimid tairiscint bhinn duit i bhfoirm téacs (mar shampla trí ríomhphost), ar féidir leat glacadh léi laistigh de 5 lá (mura luaitear tréimhse eile san tairiscint).


(5) Déantar déileáil leis an ordú agus gníomhachtú na faisnéise riachtanach maidir le comhoiriúnacht an chonartha trí ríomhphost, go páirteach uathoibrithe. Caithfidh tú a chinntiú go bhfuil an seoladh ríomhphoist atá tú curtha chugainn cruinn, go bhfuil fáil ar na ríomhphoist teicniúil agus go háirithe nach bhfuil cosc ar an bhfeidhm SPAM.


§ 3 Conarthaí Speisialta maidir le Conas Íocaíochta atá ar fáil

 

(1) Íocaíocht trí SOFORT / Sofortüberweisung

Nuair a roghnaíonn tú an modh íocaíochta Sofort / Sofortüberweisung, déantar déileáil leis an íocaíocht trí sheirbhísí íocaíochta Sofort GmbH (Theresienhöhe 12, 80339 München, Germany; “SOFORT”). Is comhlacht é Sofort GmbH atá laistigh den Klarna Group (Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden). Tá riachtanas agat go bhfuil cuntas baincéireachta ar líne comhoiriúnach agat chun an modh íocaíochta SOFORT a úsáid. Le linn an phróisis íocaíochta, beidh ort do shainaitheanna a dhéanamh agus an t-ordú íocaíochta a dhearbhú le SOFORT. Déantar an t-íocaíocht a tharlóidh go díreach tar éis an ordaithe a chur isteach. Tuilleadh eolais faoi SOFORT ar fáil ag https://www.klarna.com/sofort/.

 

(2) Íocaíocht trí "PayPal" / "PayPal Checkout"

Má roghnaíonn tú modh íocaíochta atá ar fáil trí "PayPal" / "PayPal Checkout", déantar an íocaíocht trí sholáthraí seirbhísí íocaíochta PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A. (22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg; "PayPal"). Taispeántar na modhanna íocaíochta éagsúla trí "PayPal" duit trí bhosca comhoiriúnach ar ár láithreán gréasáin agus laistigh den bpróiseas ordaithe ar líne. D’fhéadfadh "PayPal" seirbhísí íocaíochta eile a úsáid; má tá coinníollacha íocaíochta speisialta ann, tabharfar comhoiriúnachtaí faoi seo go sonrach. Tuilleadh eolais faoi "PayPal" ar fáil ag https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/legalhub-full.


§ 4 Conrechtanna Coimeádta, Coimhlint na maoine, Coimeád na maoine


(1) Is féidir leat an ceart coimeádta a fheidhmiú ach amháin maidir le héilimh ó na comhoiriúnachtaí céanna conartha.


(2) Fanann an t-ábhar go dtí go íocfaidh tú an praghas iomlán de na hearraí mar úinéir againn.


(3)  Má tá tú mar fhiontraí, tá na téarmaí seo a leanas i bhfeidhm:


a) Coimeádtar an úinéireacht ar na hearraí go dtí go réiteofar na héilimh uile atá ag baint leis an gcaidreamh gnó atá i bhfeidhm. Ní ceadaítear pleanáil nó ciontú na hearraí a bheidh faoi choimeád go dtí go réiteofar an úinéireacht.


b) Is féidir leat na hearraí a dhíol ar aghaidh mar ghnó. Má tharlaíonn seo, tabhairfaidh tú gach éileamh atá bunaithe ar na hearraí a dhíoltar duit, ar nós an méid atá i réiteach, chugainn, agus glacaimid leis an gcoimisiún. Tá tú fós údaraithe chun na héilimh a bhailiú. Mura gcomhlíonann tú do dhualgais íocaíochta go ceart, coimeádfaidh muid an ceart éileamh a bhailiú dúinn féin.


c) Nuair atá na hearraí ceangailte agus measctha, ní féidir linn úinéireacht a fháil ar an earra nua i gcomhoiriúnacht luach na hearraí atá faoi choimeád leis na réada eile a bhí á bpróiseáil ag an am próiseála.


d) Tiomnaímid go scaoilfimid na slándálachtaí atá orainn a chuidigh duit ar iarraidh má bhíonn luach réadúil na slándálachtaí níos mó ná 10% atá le slándáil. Tá an rogha na slándálachtaí a scaoileadh orainn féin.


§ 5 Barántas


(1) Tá na cearta barántais dlíthiúla i bhfeidhm.


(2) Mar thomhaltóir, iarrtar ort na hearraí a sheiceáil le haghaidh comhoiriúnacht, lochtanna soiléire agus damáiste a dhéanamh láithreach tar éis seachadta agus déan é ag tuairisciú go gasta dúinn agus don ghlaoiteoir. Mura comhlíonann tú seo, ní bheidh sé ag éirí le do chuid éilimh barántais dlíthiúla.


(3) Má tá tréith na hearraí difriúil ó na riachtanais oibiachtúla, ní bhíonn an difríocht comhoiriúnach ach amháin má tá tú ar an eolas faoi roimh ghlacadh an ráitis conartha agus má tá an difríocht comhoiriúnach luaite go sonrach agus ar leith laistigh de na comhoiriúnachtaí conartha.


(4) Má tá tú mar fhiontraí, tá na rialacha barántais atá luaite thuas a bhfuil difríochtaí ó:


a)   Ní mór na sonraí atá againn féin agus cur síos ar an táirge ón monaróir a bheith comhoiriúnach le húsáid, ní na fógraí eile, comhfhreagras poiblí agus ráitis ón monaróir.


b)  Má tá lochtanna ann, déanaimid barántas trí dheisiú nó seachadadh ar rogha againn. Má theipeann ar díriú na lochtanna, is féidir leat laistigh do rogha, laghdú a iarraidh nó an conradh a chealú. Ní mór do dhéileáil le lochtanna go rathúil ar an dara iarracht, mura léirítear rud éigin eile ón nádúr na hearraí nó na lochtanna nó na cúinsí eile. I gcás na dícheall, ní gá dúinn na costais a bhaineann le hiompar na hearraí chuig áit eile seachas an áit comhoiriúnachta a tharlóidh, ar choinníoll nach bhfuil an iompar comhoiriúnach le húsáid na hearraí.


c)   Is é an tréimhse barántais bliain amháin ó sheachadadh na hearraí. Ní thagann an gearradh tréimhse seo i bhfeidhm:


- maidir le damáiste a chuirimid ar fáil atá ciontach le húsáid an tsaoil, an chraiceann nó sláinte, agus le damáiste eile a ghoid nó a ghoid le cionta móra;

- má chuireann muid lochtanna faoi cheilt go saor nó má ghlacaimid le barántas maidir le cáilíocht na n-earraí;

- maidir le hearraí a úsáidtear go comhoiriúnach i dtógáil agus a chuireann lochtanna ar an tógáil;

- maidir le héilimh athraitheacha dlí atá agat i dtaca le barántas lochtanna a ghoid.


§ 6 Roghanna Dlí, Áit comhoiriúnachta, Conradh conartha


(1)  Is é an dlí Gearmánach atá i bhfeidhm. Maidir le tomhaltóirí, tá an rogha dlí seo i bhfeidhm ach amháin mura dtarraingíonn sé cosaint atá de dhíth ó rialacháin dhíomhaoin tíre an chónaithe tomhaltóra (Prionsabal na Luachmhaire).


(2)  Is é an áit comhoiriúnachta le haghaidh gach gníomh atá i bhfeidhm sna comhoiriúnachtaí gnó atá againn, agus is é ár suíochán an áit conartha, mura bhfuil tú mar thomhaltóir ach mar tráder, mar dhuine dlíthiúil poiblí nó maoin phoiblí speisialta. Tá an rud céanna i bhfeidhm má tá tú gan áit comhoiriúnachta ginearálta i nGearmáinn nó san AE nó mura bhfuil aitheantas do chónaithe nó conradh ar eolas ag an am céanna le tuairisc a thabhairt. Fanann an ceart againn freisin an cúirt a thabhairt faoi chúnamh i suíomh dlí eile.


(3)  Ní bhaineann rialacháin conartha na Náisiún le feidhm.


 


II. Eolas do Chustaiméirí


1. Aitheantas an Díoltóra


Boni-Shop GmbH

Wissmannstraße 58

27755 Delmenhorst

An Ghearmáin

Guthán: 04221 45 777 00

Ríomhphost: info@boni-shop.com



Réiteach Comhoiriúnachta:

Cuireann Conradh na hEorpa ardán ar fáil le haghaidh réiteach comhoiriúnachta ar líne (ardán OS), ar fáil ag https://ec.europa.eu/odr.

 

Táimid réidh, ach níl orainn, páirt a ghlacadh i bpróisis réiteach comhoiriúnachta os comhair na gconradh tomhaltóirí.

 

2. Eolas faoi Chomhoiriúnacht an Chonartha


Déantar na céimeanna teicniúla chun an conradh a chomhlíonadh, an conradh féin, agus na roghanna ceartúcháin a shainiú de réir na rialacha "Comhoiriúnacht an Chonartha" atá sa Chuid I de na Téarmaí agus Conáideochtaí Ginearálta.


3. Teanga an Chonartha, Stóráil an Téacs Conartha


3.1. Is í an Ghearmáinis an teanga conartha .


3.2. Ní stóráilimid an téacs iomlán conartha. Roimh sheoladh an ordaithe trí chóras cartlainne ar líne féidir leat na sonraí conartha a phriontáil nó a shábháil go leictreonach tríd an bhfeidhmchlár priontála atá i do bhrabhsálaí. Tar éis d’ordú a fháil uainn, seolfar na sonraí ordaithe, an t-eolas atá riachtanach faoin dlí maidir le conarthaí ar líne, agus na Téarmaí agus Conáideochtaí Ginearálta arís chugat trí ríomhphost.


3.3. I gcás iarratas ar thairiscintí lasmuigh de chóras cartlainne ar líne, gheobhaidh tú na sonraí conartha go léir i bhfoirm tiomanta i scríbhinn, mar shampla trí ríomhphost, a féidir leat a phriontáil nó a shábháil go leictreonach.


4. Cóid Iompraíochta


4.1. Táimid faoi réir critéir cáilíochta an Chóras Ceannaitheora a leagtar amach ag Management AG, ar fáil ag: https://www.haendlerbund.de/de/downloads/kaeufersiegel/kaeufersiegel-zertifizierungskriterien.pdf.


4.2. Táimid faoi réir critéir cáilíochta Trusted Shops GmbH, ar fáil ag: https://www.trustedshops.com/tsdocument/TS_QUALITY_CRITERIA_de.pdf


5. Gnéithe Lárnacha na nEarraí nó na Seirbhísí


Léirítear gnéithe lárnacha na n-earraí agus/nó na seirbhísí sa tairiscint comhoiriúnach.


6. Praghsanna agus Modhanna Íocaíochta


6.1. Léiríonn na praghsanna atá liostaithe sa tairiscint agus na costais loingseoireachta praghsanna iomlána. Áiríonn siad gach gné praghais lena n-áirítear gach cáin atá ag teacht leis.


6.2. Ní áirítear na costais loingseoireachta sa praghas ceannach. Tá siad ar fáil trí bhosca comhoiriúnach ar ár láithreán gréasáin nó sa tairiscint comhoiriúnach, agus seolfar iad go sonrach i rith an phróisis ordaithe agus beidh ort iad a íoc breise, mura bhfuil seachadadh saor ó chostais geallta.


6.3. Caithfear le costais a bhaineann le himeacht airgid (Táillí aistrithe nó rátaí malairte na hinstitiúidí creidmheasa) i gcás nuair a sheachadtar an táirge chuig ballstát AE, ach go bhféadfadh íocaíocht a bheith gníomhach lasmuigh den Aontas Eorpach.


6.4. Léirítear na modhanna íocaíochta atá ar fáil duit trí bhosca comhoiriúnach ar ár láithreán gréasáin nó sa tairiscint comhoiriúnach.


6.5. Mura luaitear ar shonraí na modhanna íocaíochta, bíonn na héilimh íocaíochta atá as an gconradh comhoiriúnach le híocaíocht láithreach.


7. Coinníollacha Seachadta


7.1. Léirítear na coinníollacha seachadta, an dáta seachadta, agus aon srianta seachadta atá ann faoi bhosca comhoiriúnach ar ár láithreán gréasáin nó sa tairiscint comhoiriúnach.


7.2. A mhéid atá tú i do thomhaltóir, tá sé rialaithe go dlíthiúil nach n-aistríonn an baol go ndéanfar díghrádú nó díghrádú randamach ar an mír díolta le linn an tseolta go dtí go dtugtar an earra duit, beag beann ar cibé an ndéantar an loingsiú a árachú nó nach ndéantar. Ní bhaineann sé seo, má tá cuideachta iompair nach bhfuil ainmnithe ag an bhfiontraí nó aon duine eile a bhfuil sé mar aidhm aige an loingsiú a dhéanamh ceaptha agat.


Má tá tú i do fhiontraí, déantar an seachadadh agus an loingsiú ar do phriacal féin.


8. Ceart Dliteanais Dlíthiúil maidir le Lochtanna


Tá an dliteanas lochtanna faoi réir na rialach "Ráthaíocht" inár dTéarmaí agus Coinníollacha Ginearálta (Cuid I).


Cruthaíodh na T&C seo agus an fhaisnéis do chustaiméirí ag dlíodóirí speisialaithe IT-Dlí den Haendlerbund agus tá siad á seiceáil go buan le haghaidh comhlíonta dlí. Ráthaíonn Haendlerbund Management AG maidir le sábháilteacht dhlíthiúil na dtéacsanna agus tá siad faoi dhliteanas i gcás fógra gearáin. Is féidir tuilleadh eolais a fháil ag: https://www.haendlerbund.de/de/leistungen/rechtssicherheit/agb-service.


nuashonrú deireanach: 09.01.2024